Persbericht 3 mei 2021

JWROUTES wil met reisondersteuning leden meer zekerheid bieden op reis

Het rijden van de mooiste routes op aarde.

Het Logo van JWRoutes&Support

Blaricum, Noord-Holland – JWRoutes wil eigen leden en reizigers meer zekerheid geven tijdens het maken van hun individuele reis. Vanaf vandaag kunnen vakantiegangers op het platform JWRoutes.com de mooiste routes ter wereld downloaden – en deze zelf rijden via een handige app. Het platform biedt ook actieve reisondersteuning. Mocht een vakantieganger in deze uitdagende tijden in de problemen komen – dan kan zij 24/7 op JWRoutes rekenen. Bij het afhandelen van schade, reparatie of ongelukken.

Nu het Europese vaccinatiepaspoort dichterbij komt, verwacht JWRoutes dat veel reizigers vragen hebben over hun vakantiemogelijkheden. De veiligste manier van internationaal reizen blijft – zeker de komende tijd – een reis met de (elektrische) auto, camper, caravan over motorfiets. Alle routes zijn vooraf geïnspecteerd en gereden – waardoor reizigers minder snel tegen obstakels zullen aanlopen.

Het platform is een volgende stap in de service aan individuele reizigers in het vinden van een spectaculaire en risicomijdende reiservaring. JWRoutes komt voort uit CarChallenge, een toonaangevende organisator van extreme autoreizen en rally’s over de hele wereld.

Thom Koudstaal (27) is trots dat de kennis vanuit CarChallenge nu eindelijk een groter podium krijgt. “JWRoutes wil individueel reizen mogelijk maken, zowel nu als in de toekomst. Vernieuwing is daarbij onmisbaar. Als reiziger wil je een mooie route rijden, idyllische plekken bezoeken. Maar je wil ook dat als er iets voorvalt, je goed geholpen wordt. Dat je niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd als je de verzekering belt. Wij ondersteunen hierbij.”

Noot voor de redactie

CarChallenge is een toonaangevende reisorganisator van autoreizen en rally’s over de hele wereld. Sinds de succesvolle lancering in 2007, een autotocht van Amsterdam naar Singapore, is het bedrijf gegroeid naar honderden deelnemers per jaar. Het bedrijf is opgericht door Jan Willem Koudstaal (55).

www.carchallenge.nl

JWRoutes & Support is het net gelanceerde, mondiale reisondersteuningsplatform van CarChallenge. Het doel is om het door leden gefinancierde platform te laten groeien tot een toonaangevend baken als het gaat om routes, ondersteuning op reis en bijstand in moeilijke landen en gebieden.

www.JWRoutes.com

Contactpersonen voor de pers